domingo, 28 de octubre de 2007

Respuesta del señor Aregio a mi comentario en su blog.



Joan Aregio dijo...
Sr. Juan Carlos, interpreto del que diu, la seva profunda preocupació, i jo diria indignació, per les operacions urbanístiques que preveu el POUM. Fa ja més de dos mesos que vaig dir publicament, que en alguns aspectes del POUM, no habiem fet prou bé les coses, i que jo donaria la raó a les alegacions que es presentesin per part dels veins, Es a dir," mea culpa. Els dono la raó i votaré exactament el mateix que voti el Sr. Ballesteros. De totes maneres Sr. Juan Carlos crec que moltes de les coses que s'han dit del POUM ha estat mentides interessades.Entengui que em refereixo als polítics que han parlat, no als afectats, per qui tinc el màxim respecte.Peró segurament aixó requeriria ser parlat amb més calma que la de uns comentaris en un blog. Li agraeixo molt el seu comentari, i estigui tranquil que els idiomes serveixen per entendrens, i parlant la gent s'entent.
27 / octubre / 2007 19:29

No hay comentarios: