jueves, 24 de julio de 2008

El tito Ballesteros, presenta



Josep Fèlix Ballesteros Casanova


Alcalde de Tarragona


es complau a convidar-vos a la presentació de


“L’ACORD DE GOVERN MUNICIPAL SOBRE ELS CRITERIS A SEGUIR EN


EL NOU ACORD D’APROVACIÓ INICIAL DE LA IV REVISIÓ DEL PLA


GENERAL”, A LA COORDINADORA D’AFECTATS DEL POUM.


L’acte tindrà lloc el proper dilluns, dia 28 de juliol, a les 19 hores,


a les Voltes del Pallol, Antiga Audiència.


Tarragona, juliol de 2008

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Les Voltes del Pallol es un lloc i l'Antiga Audencia es un altre, que a més ara ni es diu Antiga Audencia, es que firmará al "aire".

I si al ser un document no consensuat amb tots els partits, al Plé li voten encontra, que fariem?. El PSC no te majoria a l'Ajuntament. Es llogic que on hi havia presion individuals, s'hagi agafat el rotulados i !zas! una rodona i el que vingui darrera, que ho arregli?.

Anónimo dijo...

Pinel, no tenies una foto més gran i més en "pose", sembla que sigui una cosa bona i tot.

Kiko dijo...

Por fin Pinel veo que vuestra lucha a concluido o está a punto de concluir y se os nota satisfecho y eso me alegra porque ha triunfado el sentido común, que otros anteriores no tenían y que con una gran lucha por parte vuestra y la buena fe del gobierno municipal actual que, gracias a dios que han venido de tras de los otros porque si hubiera sido al revés no sé como estaríais ahora, mi más rotunda enhorabuena.

Salud

La casa de Pinel dijo...

feliu ami me es indiferente si se realiza el acto al aire libre, ya sabes, soy persona de campo.
lo del acto simplemente simboliza el final del trabajo realizado en equipo, ciudadano y ayuntamiento, el resultado a sido bueno en un 90% eso es lo que importa.
que despues los de ciu y pp, no lo aprueban por no admitir su metedura de pata, me parece perfecto, pues entonces sabremos los afectados contra quien luchar, que cuando llegue a generalitat tambien no es aceptado, pues se tomaran las medidas oportunas.
un saludo

La casa de Pinel dijo...

desde luego en esta foto el tito esta de lujo.
hoy e puesto la buena, el dia que la lie expondre la peor que tengo de el.
un saludo anonimo

La casa de Pinel dijo...

kiko, la lucha no ha terminado, esto es celebrar el ganar una batalla contra la barbarie, pero todabia estamos en guerra.

Kiko dijo...

Entendido Pinel, lo que pasa es que si luego lo tienen que aprobar el pleno el pp y ciu, no se a lo mejor ven la luz ojala, pero como sigan como van oponiéndose a todo lo que presentan los del psc, arreglado vamos.

Salud

Anónimo dijo...

Pinel i Kiko. lo del POUM, s'ho han fet tot solets els d'ERC i els de PSC, doncs que continuin igual. Es més l'acció del PSC de no donar a coneixa abans al l'oposició al document, com està fet expresament,jo si fos de CiU no el votaria, simplement en "abstenció", que no e spugui dir, veus copm teniem raó ?, o, valtros també vareu votar que sí. Un no tampoc, doncs tothom té dret a equivocar-se.