martes, 9 de septiembre de 2008

premsa del barrio de san pedro y san pablo


hoy en la oficina del omac del barrio de sant pere i sant pau encontre la premsa local.
en la portada otra vez el tema fasion de los sectaristas, la zona verda.
esta vez lo publica un tal tibau, el cual no se ha documentado en casi un 80% de lo que a escrito, ya sabeis noticias cuya veracidad son de dudosa reputacion.
el señor tibau hablaba de la plataforma salvem la zona verda, la cual habia mantenido una reunion con el señor tarres, asta hay una verdad y una mentira, la plataforma salvem la zona verda legalmente no existe y los que dicen ser integrantes de la misma son un grupo de vecinos del nº41 de paisos catalans, edificio construido en zona verde, al frente de dicho grupo una señora criada en una finca al lado de las cuevas del loreto y la misma ahora en contra de que personas de clase inferior se realojen en un edificio a continuacion del suyo,la verdad que dice el señor tibau es que es cierto que estas tres señoras se reunieron con el señor tarres.

tibau continua su publicacion con temas referentes a que las dos asociaciones apoyan el no a la construccion del edificio, otra vez miente, la asociacion la unio de san pere i sant pau se ha desvinculado oficialmente de este grupo denominado salvem la zona verda, entre otras por que el mismo si bien no queria que se construyese al lado de su casa por ser zona verde, el mismo invitaba a las asociaciones a construir en la zona verde de al lado de las viviendas de la guardia civil, motivo mas que suficiente para desvincularse de estas señoras, claro esta.
la asociacion san pedro y san pablo cuyo presidente ni hace ni le dejan hacer, como ni se molesto en deberas saber por lo que lucha, pues ni apoya ni no apoya este colectivo practicamente de tres señoras.
señor tibau si usted hablara no solo con la segunda asociacion citada, si no con la primera tambien seguro que lo publicado seria cierto o debemos pensar que no le interesa la verdad.

un saludo amigos y cuando lean segun que publicacion no se crean ni la mitad.

3 comentarios:

Albert Puñet dijo...

Per si un cas no ho llegeixes, t'adjunto el comentari que t'he posat al post que "m'has dedicat":

Estic FLIPANT.

Acabo d'entrar al teu bloc i estic FLIPANT.

Que fort.

No pensava que fos tan important a la teva vida com per a que em dediquèssis un post.

Pinel, anem a veure, tens el meu mail, tens el meu messenger i no tens el meu mòbil perque mai me l'has demanat, podries haver-te posat en contacte amb mi abans de fer això.

No he estat passant pel millor mes de la meva vida que diguem i he estat molt i molt desconnectat del bloc. Gent que si que m'ha trucat preguntant-me el perquè no esborrava els comentaris, la meva resposta va ser: Quins comentaris?

No he mirat el bloc en temps i el que es quedès sense eliminar el comentari del tal "joan miquel", no va ser NI MOLT MENYS INTENCIONAT.

Crec que t'has equivocat en les formes, crec que hauries d'haver parlat amb mi, ets massa impulsiu.

Pinel, evidentment ja he esborrat el comentari, ja que aquesta era la intenció inicial, però, que sàpiguis, que em van haver d'avisar d'aquests comentaris.

EM deixes paradíssim quan m'amenaces a fer públiques coses de la meva vida???

Com molt be diu un anònim, això sembla la camorra, però xec, endavant, jo no tinc res a amagar, RES.

Si vols seguir pensant això que dius en aquest post estas en el teu dret, però crec que he estat bastant clar i, com a mínim, reconeix que tot i podent posar-te en contacte amb mi, no ho vas fer.

Juan Carlos, pensa-hi, però no va ser intencionat que aquell comentari quedés publicat.

Per tant, ho sento, no era la meva intenció deixar un comentari que "t'insulta" i eliminar un a on "et defenses".

Pots acceptar les meves disulpes o no acceptares, això ja entra dins de la teva ètica.

Salutacions cordials

PD: i tot i que aquesta ja no sigui "la meva casa", a "la meva" si hi estas convidat.

Albert Puñet dijo...

http://capita-tarragona.blogspot.com/2008/09/rectificaci.html

Unknown dijo...

Bones de nou,
et visito per donar-te les gràcies. Avui us he dedica un petit document en format vídeo fet amb bones intencions i per tenir un record d'aquests dies.
Ens llegim els propers dies. Prometo entra en calma als blogs adherits i fer una bona ullada. Tenim u nivell molt alt a Catalunya amb els blogs.
Per cert et deixo aquí el correu per aquells que s'han adherit i que jo no en tinc constància per tal de fer l'enllaç. 100anysdestelada@gmail.com
Moltes gràcies.
Muakisssssssssssssssss